lunes, 3 de mayo de 2010

Activitat 4

1. Agafa la taula de valors morals i llegeix l’actuació que correspon a cada valor.
Marca els valors amb els quals més t’identifiques i anota’ls aquí.


Fortalesa, llibertat, amistat, generosos, solidaritat.

2. Fes una redacció breu donant la teva opinió sobre el perfil d’interessos i aptituds obtingut, relacionant-lo amb la teva forma d’actuar (valors). Aquesta informació l’has de guardar al pendrive per incloure-la al bloc personal.

Els resultats del gràfic d¡interesoss trobo que són bastant encertats perquè marca un percentage elevat d'ensenyament (100%) i ciències humanes i socials (80%), és a dir, el camí de lletres. A mi m'agradaria dedicar-me a l'ensenyament, periodisme o estudiar filologia anglesa.
El perfil d'aptituds crec que no estan gaire encertats perquè marca un grau alt d'empresarials i administratius, perquè jo busco el camí de lletres (humanístic).


3. Reflexiona també sobre les teves qualificacions acadèmiques. Tens bones notes de les assignatures que més t’interessen? O bé de les que més bé se’t dónen? O de totes dues? Hi ha alguna matèria que t’agrada molt però et resulta difícil? Fes una redacció breu reflexionant sobre el teu rendiment escolar en relació als teus interessos, a les teves aptituds i els teus valors.

Les matèries que més bé se'm dónen són les de lletres; anglès, català i castellà, no les trobo difícils i són les que més m'agraden. Aquestes són les matèries que m'interessen per poder continuar fent el batxillerat humanístic. En canvi, les matèries que no m'agraden, no se'm dónen bé, com les matemàtiques i les ciències socials.

Hi ha alguna matèria que t'agrada molt però et resulta difícil?
No.

4. Posa en comú amb els teus pares els textos que has elaborat als apartats 1-3 i escriu continuació l’opinió que t’han donat.

Els meus pares diuen diuen que jo haig de fer el que m'agradi i no el que fagin les meves amigues o el que em resulti més fàcil. Que lluiti per poder aconseguir el que vull, però que sobretot m'agradi. A més els hi agrada aquesta idea que tinc de dedicar-me al periodisme, la filologia anglesa o ensenyament perquè veuen que se'm dóna bé tot això de les llengues i les matèries en les que haig de treure més nota.

No hay comentarios:

Publicar un comentario