domingo, 18 de abril de 2010

Circumferència d'Eysenck


Em considero una persona activa, animada, sociable i adaptable a les situacions que se'm proposen. M'agrada conèixer coses i gent nova noves i provar noves experiències. També, la majoria dels moments del dia m'agrada estar acompanyada d'algú, per això em considero sociable, no em costa estar amb gent sense tenir cap mena de problema.
A l'hora de treballar en grup, m'agrada portar jo la iniciativa, i fer-lo tal i com a mi m'agrada. Sóc molt maniàtica per fer treballs en grup, m'agrada estructurar el treball de la manera que a mi m'agrada i que estic acostumada perquè si no, no estic del tot convençuda de l'entrega del treball. Si ho miren des d'aquest punt de vista, per fer treballs en grup m'agrada manar i dir a tothom el que ha de fer, d'aquesta manera ho tinc tot controlat i sé que no falta res per incloure.
Quan treballo sola, em costa posar-m'hi i concentrar-me, tinc la facilitat de distreure'm amb qualsevol cosa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario